Haemme piiriylilääkäriä Pohjois-Suomen yhteistyöalueelle

Osa-aikainen piiriylilääkärin tehtävä edellyttää monipuolista kokemusta lääkärin työstä. Toimita hakemuksesi 22.9.2024 mennessä.

Haemme palvelukseemme osa-aikaista

PIIRIYLILÄÄKÄRIÄ

toimimaan Pohjois-Suomen yhteistyöalueella (ent. OYS-Erva)

Piiriylilääkärin tehtävänä on

• luoda kumppanuusasema hyvinvointialueiden päättäjiin, yliopistoon ja muihin terveydenhuollon toimijoihin, sekä tiedotusvälineisiin
  • toimia edunvalvontakysymyksissä paikallisten luottamusmiesten tukena
  • vastata tiedonkulusta sekä alueelta valtakunnan tasolle että hyvinvointialueiden pääluottamusmiesten ja liiton toimiston välillä
  • toimia ”Lääkäriliiton kasvoina” jäsenille, sekä koordinoida alueen valiokuntien työtä.

Tehtävä edellyttää

• monipuolista kokemusta lääkärin työstä
  • kiinnostusta edunvalvontaan sekä koulutus- ja terveyspolitiikkaan
  • yhteistyökykyä ja valmiutta matkustamiseen.

Tarjoamme

• mahdollisuuden vaikuttaa laaja-alaisesti terveydenhuollon asioihin
  • itsenäisen tehtäväkentän, johon on mahdollisuus myös itse vaikuttaa
  • mukavan työyhteisön aktiivisessa ja innostavassa lääkärijärjestössä.

Tehtävä on osa-aikainen siten, että työaika on noin 50 % normaalista viikkotyöajasta. Työskentelemme hybridimallissa, mikä tarjoaa hyvän mahdollisuuden organisoida oma työskentelynsä. Työaika sijoittuu epäsäännöllisesti ja osin myös ilta-aikaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa

työmarkkinajohtaja Timo Kaukonen, puh. 040 1715474 tai

hallintojohtaja Jaana Heinonen, puh. 040 7241072

Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydetään toimittamaan 22.9.2024 mennessä sähköpostitse rekrytointi@laakariliitto.fi.

Suomen Lääkäriliiitto on yksi Suomen arvostetuimmista ammattiliitoista. Lääkärien toimintaympäristössä on tapahtunut suuri muutos hyvinvointialueiden aloitettua toimintansa. Tämä muutos huomioiden Lääkäriliitto on strategiassaan nostanut sekä paikallisen että valtakunnallisen edunvalvonnan toiminnan keskiöön. Lääkäriliiton alueellinen toiminta toteutetaan piiriylilääkärin ja paikallisten toimijoiden yhteistyönä.